usch vad jag har tråkigt!

Hellu cutie! sitter nu och inte gör ett piss! lyssnar bara på lite musik och har TV:n på i bakrunden men det får väl duga. Trotts allt är klockan bara runt sju så kvällen är ju inte över ännu så vill du leka ring vett jag.
Men gårdagen va så jävla underbar, va nere i nynäs på gården med bästavän och massa folk det va jätte mysigt vi sjöng singstar ( jag e kung ) kollade på bild och självklart så spanade vi in dom nya grabbarna! hahah nej ingen va ju så speciellt snygg men dom rappade grymt så tummen upp för det.
Klockan tolv drog jag hem och somna på bussen tills kevin kom och vekcte mej så vi snackade lite grann till jag skulle hoppa av och shiiiet va det va kallt ute? kan inte sol och värme komma fram nu börjar bli dax tkr ja?
Men som sagt så kom jag inte i säng förns vit halv två och gick upp klockan nio av att någon ringde på hem telefonen buhu. Men gick upp och gjorde mej i ordning och sedan väckte jag pappsen för v skulle åka och köpa lite nytt. Så pappa skickade ner mej för att sätta på värmen i bilen så jag gick dit och stoppain nykeln och poff så gick alarmet och jag fick panik haha jag visste verkligen inte vad jag skulle göra så jag satte på värmen smällde igen dörren och sprang hem haha men efter tt tag slutade det som tur va och haha jag ska verkligen itne ha bil när jag blir stor thihih. Men sen åkte vi och handlade nya termobrallor och skit glajjor faktist riktigt snyggt! sp alla som ska till kungsberget på torsdag kmr få se min snygga outfit haha.
Men nej nu pallar jag inte skriva mera pusss mikaela




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback