Lill lördag

Hellu, har presic sagt hejdå till Linus & Robin.
Vi gjorde inte så mycket kollade TV och snackade och lökade data thihi roligt liv vi hade right?
Men innan dom kom så har jag vart i skolan och jag var verkligen sjukt jävkla trött men klarade igenom dagen och i slutet av dagen i plugget så slog jag Carola Bianca Melike och Emma vad om en grej och det verkar som jag hade rätt om den saken så nu blir man rikare mohhhaha! kanske inte så snällt att slå vad om sina kompisar men vadfan? Nu blir ni säker nyfickna på vad det är men jag säger inget ännu men sanningen kommer fram snart.
Lite ledtråd det handlar om vad ska man säga " slampa" "player" haha nått i den stilen nog snackat om det men efter plugget så gick jag med melike för att hämta hennes kusin som aldrig hade vart i ösmo. Sen kom Linus & Robin fem miuter senare och mycket mera ha rinte hänt jo förutom att jag red oxå men det gör jag ju hela tiden ju tss. Men imorrn blire tjejgruppen igen och guud vad jag har saknat det och alla vänner och allt sen så ska jag träffa tugce igen i hope (?) så ska nog springa och ringa henne hare bra pusspuss mikaela


Bild från sommras så skönt med värme!

Kommentarer
Postat av: eric

åh saknar sommaren! <3

2010-01-21 @ 21:08:17
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback