Läskigt som fan

Nu är jag hemma igen, det va faktist inte så farligt kallt ute dock hade jag ju långkallsonger, ridbyxor, polotröja, tjocktröja, fleeactröja, och reflex jackan thihi. Och shit asså det va piss läskigt i stallet idag jag svär! jag stor och 
vägde hö då jag hörde som fotsteg typ och sen slutade det men tänkte bara shit det är hästen bakom mej? men sen lät det igen så jag passade på att ta halm påsen upp med på loftet och fylla halm och då hör jag det igen fast det lät mera som om nån va instäng i den gamla husvagnen där uppe så det va skit läskigt så jag hoppa ner för tredje trappsteget och stängde igen dörren! OMG trodde jag skulle pissa på mej vadfan haha.
Men eftersom jag inte red så gick allt typ ca 30 minuter.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen käka middag och sedan baka sockerkaka, vi ska nämligen på klassresa eller vi vill haha! men hare bra pusss mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback