Jag vill ha sommar nu

Gud vad det är kallt! ligger nu i sängen med an varmchoklad och håller på att dö! det är typ 14 minus ute och det känns verkligen, idag har jag tillbringat dagen med elin i sork stallet och sen där vi har hästarna. Kom typ till sork ungefär vit tio tiden då det var tävling och maskerad hoppning för att vara exakt och det va super roligt grattis till alice och johanna som tog hem segern i maskeraden och till sara och elin som vann hoppningen.
Sen kom elins pappa och skjusa oss till nästa ställe eftersom dom skulle få lunch ungfär när vi kom så passade jag på att fylla på hinkarna och halma och allt så det gick super snabbt!
Efter en timme drog vi ut och hämtade hästarna sen fixade vi och red i ridhuset och gud va dom va pigga! men eftersom det är vi så gick allt skit bra sen! efter 40 min häll mina fötter på att dö så vi avslutade och jag fixade det  sista sen kom elins pappa och hämtade oss.
När jag väl kom hem vare liksom på dirren in i ducshen för höll på att dö sen åt jag middag blev nuddlar och ett glass vatten hah jag går på diet nej sskojja, juste pratade med min bästavän från turkieet i dag på MSN och den 16 kommer hon hem då jävlar ska jag krama henne saknar henne så mycket! haha trodde det inte skulle vara så svårt liksom en månad men det vare visst men nu ska jag kolla på film tror jag och dricka upp ha det bra pusspuss mikaela



Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv. Hej hej! :) Tack så mkt. ja det är mina egna ögonfransar :)



och ja, jag gör designer till andra. det kostar dessvärre, mellan 50-100 kr (:

2010-01-07 @ 16:26:22
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback