Glider in mot stan snart!

Hellu folket!
Sitter nu framför datorn och har preis klätt på mig party kläderna jag köpte igår ur snygga.
Och det blev :


. Silvriga lack leggins
. Vitt baslinne
. Kvart tunika med paljetter
. Ur snygga lejopard ballerina skor

men förutom att fixa mej för kvällen så har jag även vart i skolan som va helt okej chill, började tio över åtta med läxläsning och sen SO som vi bara stökade runt eftersom vi inte hade någon lärare skönt skönt! sen vare lunsch och pannkakor stog på menyn något jag kanske inte gillar jätte mkt men det funka, sen vare svenska och jag fattade verkligen inget med det vi håller på med men OP ( lärare ) säger att det är bra för mej? huh typ värsta psyk barnet eller vadå? Sist vare MATTE och det är wtt av det roligaste ämnet i skolan så det va inga problem sen taggade jag hem och resten vet ni? thihi men nu ska jga snacka med eric och tixi och lollo sen hörs vi imorrn men många bilder i hope pusspuss mikaela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback