Everything is not as expected



Jag har tänkt och tänk på hur mycket vi har bråkat nu under den senaste tiden, hur mycket vi har skrikit och kallat varandra dittan och dattan men till vilken pris? vi båda förlorade varandra vi förlorade en bästavän jag vet att jag inte vart helt vanlig och super gullig och snäll men inte du heller. Jag skyller verkligen inte på dig för jag vet att det är tack vare mej vi bråkar för att jag inte tyckte du skulle vara med nathalie edholm för du blev knäpp och skolkade mera och börja smnka dej som henne och det är verkligen inte bra! du lämnade mej och eric i ett andrahands val och vi börja störa oss på det och när jag väl sa det så blev det bara mera katastrof. Men sen gjorde jag mitt misstag och började bli vän med henne och du hade rätt att skälla på mej då men jag lyssnade inte på dej där gjorde jag felet och vi började glida från varandra helt och hållet men vi tog oss samman och blev vänner men inte som förr sen blev det fel igen nu känner jag att det inte blir som förr det kommer inte bli flera lekar i mitt fönster när vi skriker på hajat när vi as garvar åt ingenting när vi åkte moppe runt och runt över allt nej det är över nu visst blir vi sams så vet jag att det komemr bara bli ett hej i korridoren snea blickar och mer skit snack tro mej jag vet  så det här blir nog det sista jag säger till dej johaanna tyborn förlåt och glöm inte att jag älskar dig för den du är inte den du blir..

Kommentarer
Postat av: johanna

men den största idjuuten va väl iallafall, jag assoe jag tyyph tog dejjh förgivet, ville aldrig att d skulle bli såhär, d ee grymt jobbigt utan dejjh jag saknar dejjh hela fucking tiden d måste du förstå,

och allt med nathlie edholm assoe hon ee jue alltid orsaken till varför vi börjar bråka,

allting har jue blivit helskumt, vi brukar bara kolla på varandra sen bli vi sams igen, och nue ee lixom allt åt helvete,jag tar åt mejjh skulden att d blev som d blev,D kommer bli svårt att träffa dejjh varje dag i skolan och skit o lixom inte veta vad du tycker och att du inte pratar med mejjh, sen varje morgon jag kom till dejjh innan skolan, alla dagar vi spenderade tillsammans efter skolan, dagarna vi skämde ut och totalt i nynäs, polakbadet i handen, assoe alla minnen finns kvar, d känns fel att d slutar såhär.. AsSött att du skrev ett inlägg om d här endå, kände på mejjh att d var något på din blogg jag va tvungen att se antar att d va d här,

men du får ha d bra mixxie, förlåt för allt o lycka till med allt nue

2010-01-07 @ 00:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback