everything is just we want it

usch vad jag hatar detta jag kommer skriva nu men jag får ta det med en nypa salt och bara chilla med livet, men efter månader av bråk och massa tjaft hit och dit så tror jag nog vi båda ville gå vidare med livet liksom börja om men vi vet ju båda hu det slutade eller hur? vi har blivit sams lite då och då men det betydde nog inte något för lika snabbt blir vi osams och allt börjar om på noll igen och det gillar jag inte.
Jag vill inte förlora dig vännen nej utan tvärt om kämpa för att få igång det vi hade förut glöden som jämt brann och stunderna jag gillar dom! inte bara gillar jag domså klart jag saknar dom oxå. thihi gångerna vi satt i fönstret och skrek på Hajat och han vände sej jämt om men såg ingen oj vad vi garva så vi dog. Eller när vi gör våra malija filmer och livet på en moped är nog aldra roligast för då både as garvar vi och gör allt på en gång liksom guud. Och hu ska jag klara detta nu det jag läste på din blogg om att du byter skola byter nnummer och kommer aldrig mera tbx hit det är svårt att acceptera för mig för du va min bästavän och detta börjar jag känna igen när jgag miste både mina två bästavänner Hanna&Frida för att dom flyttade och kolla nu vi har ingen kontakt alls och det är en idag svårt att acceptera och jag vill inte attd et ska upprepas igen för i slutendan kommer jag inte ha kvar nån? vadfan händer mej mikkis dåra jag kmer bryta ihop som jag redan gör nu för jag saknar dig johanna!
tårarna rinner längst kinden och jag känner mej som en liten barn rumpa men den är inget jag skämms över nejnej snarare tvärt om. Jag orkar inte utan dej, jag vet att vi är inte som förr mej asså vi båda har förendrats och för mig va det svårare att inse att du börja sminka dej som nauthz och allt thihi men du började typ unvika mej och lämna mig för robin och calle nått jag inte trodde du skulle göra men saknningen svider som alla säger.
Men jag vill att du ska veta vännen att hur mycket du en har sårat mej och svikit mig så är jag inte förbannad jag älskar dig för den du är för den som kämpar för skoladagarna ska ta slut jag vet att det är ett rent helvete för dig nu och visst jag känner inte hur du känner det men jag vet på ett ungefär.
Men johanna tyborn du är min bästavän och vet nog allt om mig så jag släpper inte dej för detta men jag hoppas att ni en dag kan göra allt som vi planerat du vet livet på en moped sum2010 och självklart Balen men våra ur snygga bal killar eller hur? för utan dig är jag inte hel, jag älskar dig johanna!




Kommentarer
Postat av: Joowh

Aaaew, mikaela johanna sjölund your the best,

jag älskar dejjh också gumman,

jag lämnar dejjh aldrig!!:)<3

2010-01-19 @ 12:31:35
URL: http://joowh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback