Jag hatar blogg.se

Hej gullisar! sitter nu i min säng och lyssnar lite på musik visst har jag en kul lördag kväll? inte alls..
men är dock rätts så trött för vaknade tidigt av att min kusins tjej ringer och frågar om jag vet vart robin är man ba hallå vrf skulle jag? sen så vare bara sätta  på sej kläder och fixa till sej lite sen dorg jag och pappa till kungenskurva för att handla ridkläder och lite andra grejer som pappa skulle ha.
Men hittade typ inga snygga ridkläder så jag köpte mej bara en  ny reflex jacka med fleece inuti sjukt sköön och snygg haha.
Sen skjusa pappa hem mig så jag kunde byta om till riddkläderna sen sjkusa mej vidare till pollen. Efter att jag mockat och fixat maten så red jag i typ 40 minuter och han va så fin ( hästen Ymer ) och det gick skita bra till och med johanna Alfinas ägare sa att han va fin så ett plus för dagen dära.
Efter typ tre timmar kom pappa och hämtade mej i stallet sen så åkte vi till centrum för att handla medans så beställde jag tahi mat som smakade toppen som vanligt. Sen blev det bara att käka och hoppa in i duschen och nu sitter jag vid datorn och blogga, jag började med mitt inlägg typ tjugo över och kolla vad klockan är nu? liksom jag tror jag har fått skriva om 100 gånger pga att det inte sparas hatar blogg.se ibland.
Imorrn blire att ställa klockan på tio för ska till stallet och dära möta vickan och elin vi ska rida tsm som vi börjat gjort på söndagar och det är skita roligt, ska bara hitta en häst till vickan i det stallet så kan vi alla tre rida thihi.
men nu ska jag slänga in en grej jag aldrig gjort tror jag kolla detta pusspuss mikaela

Humör: Trött men annars toppen.
Plus: Självklart Isabell.
Minus: Kärleken.
Kläder: Södertälje tröja & shorts.
Frisyr: Utsläppt.
Låt: Milow- you dont know.
Händelse: Ingenting.
Planer: Blir nog bara kolla på film.
Drog: Musik & snygg gurra ha-ha.
Måste: Ta mej upp för att hämta ett glas vatten ^^.
Saknad: Tugce bästavän.
Önskan idag: Att nått kul händer?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback