dessa rubriker..

hej folket! nu sitter jag frmför datorn och lyssnar på lite musik och kollar halft på tv oxå. Skla idag kort kort dag slutade redan typ kvart över ett dock så va jag och eric kvar i plugget för vi satt vid datorn och sen blev det att vi va med isabell och Emma det va faktist super roligt.
Efter en stund drog vi till isen och där hittade vi lite andra folk som vi snacka med.
och medans dom åkte griller så typ " soppade" jag och eric isen medans vi planerade värsta grejen vi skulle säga till tommy ( lärare ) haha asså typ för att försöka att få bättre betyg hahah vi är onda xD
Sen taggade jag och issa hem och nu sitter jag hära.
har faktist inget mera att skriva så ni får hare bra pussouss mikaela



haha snyggbild från när jag ramla x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback