bestfriend i miss you!

godkväll cutie! har presic kollat på TV inget bra som vanligt! jag har upptäckt att jag inte har bloggat så mkt nu på sistone inte som jag gjorde förr nått som ni vill att jag ska ta upp mera? Vännskap, kärlek, intressen? vadsom helst så skriv gärna det. Idag har jag vart på en riktig shopping runda med min mamma & pappa riktigt roligt att få komma bort från ösmos vägar haha, blev tre nya spotisar till rummet och sen va vi på jysk och kolla lite eftersom jag fick i går en ny garderob riktig snygg ären stor med spegel och rubbet i love it!
och sen blev det massa små saker och hur mkt mat som helst haha sjukt många påsar jag lovar xD
men eftersom jag har godislöfte så blev det inge gosaker.
Sen eftre shoppingen kom filla över och fixa våra datorer eller rätta sagt pappas dator min dator blev bara mer CP haha knappar funkar inte eller nått fyfy philip! medans han fixat det så låg ja i sängen och glodde TV alltså inge roligt? Alex och erik ville inte komma ut så då får dom skylla sej själva!
Imorrn vet jag faktist inte vad som händer behöver i allafall sova ut inte för att jag gåt tupp så speciellt tidigt men pallar inte stressa  eller ngt, får väl se om alex fortfarande är sur på mej annars kan vi ju alla dra och basta haha? Juste nu är det bara några dagar kvar tills min bästavän kommer hem shit det känns som hon vart borta i evigheter?  eller hon har ju det men när hon kommer hem ska jag ta första bussen mot nynäshamn och sen ska jag springa på henne och kramma henne hårt som en nallebjörn! ni förstår inte hur mkt jag saknat den korkade tjejen fast jag älskar henne you are the best tugce tutte selcuk. Men nu ska jag skriva ppå hennes blogg och sen lägga mej i sängen ha det bra pusspuss mikaela



Bild från i sommars självklart hos bästavän!

Kommentarer
Postat av: eric

jag o linda ska få göra om i våran gaderob! :D<3

2010-01-07 @ 12:16:02
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback