Kungsberget.

Hellu vaknade halv fem idag och va ovanligt pigg, tog mej upp för att packa det sista och fixa mig för det va ju dax för resan till kungsberget jippi. Vid kvart i sex kom johanna oxå och vi åkte till centrum där bussarna skulle gå från och jag va grymt spänd för hade höga förväntningar på denna dag.
Först gick det skit segt för buss fan skulle backa och massa sånt och då stog en bil i vägen haha kallabalik!
Men sen fick vi signal om att vi fick ta plats i bussen och guud vad jag och marren sprang som galningar för att få bra platser och det fick vi oxå, Max jag My Eric längst fram högst upp wohow!
Där satt vi hela resan och as flumma och garva sjöng och hade det bäst skojja inte om att folk klaga för vi störde dem när dom sov thihi busigt värre. Även massor med kort kommer men dock inte på bloggen dom får ni kolla på min facebook " Mikaela Sjölund " va namnet dära.
Sen när vi kom fram till kungsan så va det bara klä på sig hämta saker och åka iväg haha wow vad bra vi va jag lovar! timmarna rann iväg och helt plötsligt vare dax att åka hem lite synd men jag åker ju som sagt dit när det är sportlov så det är bara att tagga om.
Vägen hem va segt Challe va sen så alal väntade på honom och det dröjde ett tag men som sagt bättre sent en aldrig, så vi åkte hem och det va inte alls kul på bussen i början va tyst och helt mobbat där vi satt fram asså, dom där back hade visst kul men efter ett tag fick vi liv i oss oc dog av garv bilder sång och allt.
Men nu är jag hemma och ska snart käka middag och är även på toppen humör dock va jag lite tjurug på bussen men det är en annan femma jag inte tänker ta upp!
Men slänger in en bild från idag sen så hörs vi imorrn pusssssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback