tre lektioner

Sluta tidigt är nått jag gillar!
Började dagen med att kliva upp ur sängen av att min klocka ringer på sex och då är jag ovanligt pigg så kliver upp klär på mej och sminkar mej sen plattar håret och borstar tänderna.
Sen vandrar jag vidare till skolan där vi börjar skoldagen med Projekt och där har jag svenska med max och det blev väl inte så mycket gjort mest as garv och mycket snack,sen kom elin sandra och pilen in och då slutade vi helt att jobba hah typiskt oss?
Sen hade vi SO och som vanligt ska hans tå och berätta massa som typ max fem stycken lyssnar på så det va pissigt tråkigt asså.
Sen hade vi gympa med klass 9C och det va faktist roligt vi tränade inför boll turneringen och mitt lag krossade HAHA! inte riktigt sant men kul hade vi och max fick värsta flippen och låg på golvet och as garva åt vadå? nej det tror jag inte ens max vet hah, men käkade vi lunch sen slutade vi? men smarte jag så tappade jag bort mina nycklar och fick panik för min ipod och jacka va i skåpet så började lägga mej på golvet i gympa hallen och letade såg säkert ut som ett cp men fick ju lite hjälp men hittade dom inte  :(
men när jag skulle börja plocka upp mina saker ur väskan så gissa vad? då ligger dom dära hah jag har inge minne av att jag la dom dära ackack lilla mej haha.
Men sen gick jag hem och nu sitter jag hära och bloggar thihi, ska snart börja städa mitt rum och sen ta fram mina fotbolls kläder för har ju träning i kväll *jippi*
nej nu ska jag gå men slänger upp bild och nån låt puss påer


Härlig sommar bild, vart fan är värmen nu


Kommentarer
Postat av: mimmi

Sv: haha jag vet inte ;) <3

2010-02-16 @ 15:33:21
URL: http://mimmimeurk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah, fan va ballt :P

2010-02-16 @ 19:55:46
URL: http://toveamanda.blogg.se/
Postat av: Lunken

fyfan vad snygga tuttar! <33

2010-02-23 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback