Use somebody

Match i morgon, första utomhus matchen jag är taggad som fan och längtar att få stå i ett stort 11-manna mål igen! efter blire att pappsen skjusar mej och nanny till hallen där vi ska kolla på cup och självklart träffa söt nippan ska bli riktigt ruligt.
Efter ska jag nog till gåren ellr jag ska till gården för att lämna pengar till miriam för ska åka skidor på lovet så pengar ska hon få då. Ska bli skönt med sportlov för är verkligen skol trött och längtar tills jag får glida i backarna igen as kul! Men kort fattat om  kvällen, mycket skratt höll på att ramla av en plint och mycket mera skratt haha blir allt för mig nu puss påer.


Kommentarer
Postat av: nippan såklart!

Hihi :$ Söt du är :D<3

2010-02-20 @ 10:18:13
URL: http://enjoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback