tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig: Visst.
Du heter: Mikaela Johanna Sjölund.
Smeknamn: Mikkis, Mulls, Mirran.
Låt du lyssnar på just nu: Håkan Hellström- Komigen Lena.
Beroende av: Vännerna, Fotbollen, Familjen.
Vem behöver du mest just nu:  Har typ allt jag behöver.
Vad har du för godissmak: Godast.
Vad tror folk om dig: Vet inte riktigt.
Vad får du oftast komplimanger för: Typ mina ögon thihi.
Vad gör du för att fånga någons intresse: Försöker fånga hans uppmärksamhet. 
Hur imponerar man på dig: Oj, deet vet jag inte riktigt.
Brukar du skratta för dig själv: Ja hela tiden!
Vad står det i ditt senaste sms: Det är lungt.
Vem var ditt senaste sms ifrån: Gurra.
Vad har du för mobil operatör: Tele2Comviq.
Är du allergisk i mot något: Ja, nötter & annanas.
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Fixa mina nationella prov.
Hur svarar du i mobilen: Hallå, hej det e mikkis.
Ringde du senast: Mypan.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen med: Vart är du.
Sover du ensam: Det beror på.
Tycker du om din pappa: Världens bästa pappa.
Brukar du komma i tid: Nån minut sen blir jag alltid.
När mår du bra: När allt är perfekt!
När blev du fotad senast: Idag på bussen.
Hur känner du dig nu: Glad men endå inte.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit och jeansfärgat
Vad tycker du om: Snyggingen, laget, vännerna sommaren!
Är du aktiv i skolan: Ibland.
Vad saknar du: Kungsan.
Favorit dryck på morgonen: Oboy!
När brukar du gå och lägga dig: Elva - tolv.
Är du blyg: I början är jag skit blyg men anars e jag inte det.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror inte jag vet!
Älskar du någon: Vänner och så ja men inte i relation.
Första riktiga kärleken: -
Hur många gånger har du varit kär: Två men känns bara som en.
När var du riktigt riktigt kär senast: Nyss typ.
Blir du lätt full? Beror vilken humör och vilka jag är med.
Har du spytt offentligt: Haha ja! 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: vetefan.
Är du nöjd med ditt liv: Ja men allting kan alltid bli bättre.
Är du bortskämd: Njaae.
Vad gör du imorgon: Plugg sen gården!
Födelsedag: 23 december.
Ögonfärg: Bruna.
Hårfärg: Brunt.
Skostorlek: 38-39
Vad ska du göra nu: Fixa mig för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback