stort hjärta på kvällen

Klockan snart ett och jag är så jävla pigg säger jag bara, vaknade runt tjugo i tio av att tugce prasla och lät från sin madrass på golvet. Gissa vad hon tänkte göra? jo ringa till alex och gurra och säga att jag oppas från ett tak för nanny finns elr nått man ba hallå? hhah störda turk ♥
men gick upp senare för att göra mej i ordning för att honna med tåget som gick kvart över elva men fem minuter innan så hittar jah inte mina 500 spänn?! dom va helt borta och jag fick damp för fick pengarna i går och får inte nya försn om mega länge? så jag blev piss off och vägrade åka med tåget så vi gick mot centrum för att göra vadå? nej inget hah. Kvart i ett på kom alex och erik sp vi drog till hallen för att kolla och lämna pengar till min tränare, eftersom det va 02 cup så checkade vi inte in dem vi hejjade på dommarna som även gjorde fetaste tabben mycket att lära sej, bäst va ju självklart Adde min trogna vän haha!
Efter ett tag kom Nippan lurre simon och ille hade faktist skit ruligt!
Sen näre va klart så tagga alla åt varsina håll.
Tog sen åtta bussen enr till nynäs där det va mega drag! allt va as bra förutom dåra att Benjamin Adam Totte Viktor mössan? mulade sönder oss och puttade ner oss i stora högar jag vet inte vad hah så inte så mysigt att sitta blöta på bussen..
Juste imorrn kmr min TV ! wowowo jag längtar tänk er en 53 tums TV men hemma bbio och soraund ljud ( stvaning ) i mitt rum känn på den! haha så nu äre bio time hos mej.
Men nu ska jag dra nej juste Du som kommenterade på inlägget YOU AND ME, fuck you det är inte sant längre så puss på er vi höres i morrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback