stop and stare

Jag tänker på det hära ofta hur vi hade det och allt vi gjorde tsm.
Alla underbara minnen vi har haft tsm trion som hängde på nynäs gator och lekte allan ballan.
Vi tjejor som hängde ihop hela tiden varje dag vilket väder det en var så va det vi tre, och jag saknar tiden med er är jag ensamn eller vad tycker ni? jag vet att det är över, ja i allafall så kommer vi aldrig kunna bli som vi en gång vart tugce mikaela monia det kommer inte fungera vi har testat testat men resultatet blev ju fan inte som vi ville? gav vi bara upp då eller vad händer? hah jag som yngst kanske har svårast att smälta detta men då borde det vara jag som vill detta mest? eller.
Jag minns varensa sekund vi hade grönalund, valborg, sommar häng, skeejtandet allt!
Det är verkligen inget jag glöömmer nej aldrig ni har alltid och kommer alltid ha en plats innom mej och det svär jag på..


Bland dom första bilderna vi mixtrade ihop hööhö


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah jaa det var det :)

2010-02-21 @ 17:40:54
URL: http://toveamanda.blogg.se/
Postat av: monia

neeeej mikkis du är inte ensam om det! de e inte bara du som sakner det, ja skanar det minst lika mkt om ja ska vara helt ärlig :(

ja vill ha tillbaka allt som de va! vi tre ingen va bättre! right? skulle göra allt för att försöka få tillbaka oss, men de e fan inte lätt :/ <33333333333333333333333333333333333



2010-02-22 @ 07:39:30
URL: http://moniamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback