sömn tuuutaaa!

Hellu folket!
Nu har jag presic duschat färdigt och det va sjukt skönt!
Vaknade tio i ett och min träning började prick, panik fick jag så jag fixade mej snabbt som en get och när klockan va prick sprang jag hemme från och sprang ner till centrum på sex minuter haha jag e proffs eller hur?
Men jag va inte ensam om att vara sen även Nanny och Nilo va sena så vi kom ca samtidigt, träningen gick segt dålig musik och jag va så jävla trött och roggan frågade mej om jag hade Lanat hela natten? man bah what?
haha men efter träningen så fick vi lappar om våran cup som är på lörag hemma så kom och kolla det blir en höjdar cup jag lovar thihi.
Själv ska man tydligen baka tigerkaka tror jag att det var och min pappa ska grilla ute haha stakars min pappa.
Sen skjusade tessie hem mig.
Sen ringde jag tutte och vi bestämmde lite planer för kvällen och hoppas allt blir som vi sagt nu.
Resten vet ni ju att jag duchat nyss.
Går dagen va väl helt okej, spännderade dej på gården först hemma i ösmo med Sofia och tutte för sofia skulle snacka med hennes lover Shoffe eller hur det stavas då passade jag på att äta jordgubbar som dom skulle mixa haha rakarns unge jag är, efter ett tag så åkte vi till nynäs och där va det döött! fyfan vad tråkigt det va så funtade på att dra tbx men sen blev det lite mera liv och vi dansade sjöng och körde tååget hahah fyfan va roligt det var! till och med små flörtningar och allt hahah!
Men kvällen tog slut även denna dag så lunkade hemmåt eller till bussen rätta sagt och där väntade jag ett tag och sen kom bussen, va hemma runt halv ett med det menar jag oxå att jag va dööö trött!
Så hoppade i säng nästan på en gång duktig flicka.
Men nu ska jag fixa mej lite pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; <3

2010-02-06 @ 19:45:30
URL: http://enjoin.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback