prov två imorrn

hellu usch vad jag inte vill ha nationella imorrn!
igår så gick det åt helvete och har så jävla svårt att koncentrera mig? inte bra alls säger jag bara.
Idag va skolan chill och jävlig onödning för mej och mina kompisar jag är med i plugget, första lektionen slöjd gick as bra förutom att jag slipade på min tumme så det e jätte ful nu!
sen hade vi NO men elena våran lärare skulle till sjukhuset med sonen petter så vi fick gå om vi ville så vi drog ju så klart? sen så satt vi bara vid datan den tiden, efter så hade vi svenska/engelska som vi oxå bara satt framför datorn, sen vare lunch som vi inte käkade för det va äckligt som fasiken!
sen vare musik även där fick vi gå mycket tidigare och sist vare engelska och då satt jag marren och sebbe bara i grupp rummet och inte gjorde nått så chill som fan för min del idag.
Efter skolan drog jag hem och satte mej vid TV:n och glodde en stund sen drog jag till hästen.
Gick väl sådär när jag red inte bra men endå inte dåligt men det kan inte gå bät hela tiden eller hur? 
men nu sitter jag här och har handlat Vitamin care för morgon dagen haha men nu ska jag hoppe i duchen puss påer


stort hjärta på den dära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback