Polis stationen idag överdrivet ?

Hejsan svejsan gud vad jag älskar denna vecka? jag känner mej skit glad och pigg!
I måndags va vi lediga så jag spenderade dagen på gröndalskolan med tugces klass sjukt snälla människor det finns dära men dock somna jag på hennes SO lekion thihi inte bra mikkis.
Men pallade inte vara kvar hela dagen så drog ner till centrum för att köpa mej en ny halsduk jätte cute om jag får säga det själv, sen åkte jag hem och fixade rummet lite gran.
Tisdag så slutade vi runt tolv tiden sjukt skönt dock så tappade jag bort mina nycklar så fick springa runt i gympa salen och leta men gav upp efter ett tag så gick och bytte om med mypan och så hittade jag nycklarna haha. På efter middagen drog jag på träning dr det va en ny tjej i laget som va ducktig för att aldrig ha spelat förr så tummen upp bruden (Y)
Onsdag (idag) så va jag ledig för skulle till polisstationen och "vittna" eller vad som ville kalla det för så jävla överdrivet det jag snackade om, får ju typ inte säga om vad det va men om jag skulle säga det så skulle vi nog bli lite snea? haha men sen drog jag hem efter mötet, runt halv tre tiden kom två människor från akelius alltså fastigheten där jag bor dom två kom och skulle besikta lägenheten för det ser ut som skit just nu!
åhh jag ville bara strypa den tjejen som var med? hon va inte ett tugg intresserad och bara åh va fint det är blablra asså what? sanckar om om sitt eget hur eller vad är det frågan om så det lär ju inte bli renoverat men blire inte det ska jag fan själv leta upp en lägenhet där jag kan bo!
Men efter dom stack så skjusade pappa mej till stallet och ymer va helt galen han skutta stegra bocka och nästan dödade mej läskigt vare men man får ju lära sej att hanskas med det.
Immorrn torsdag så slutar jaf vid ett sjukt skönt men sak dock stanna i skolan för ska träna med skollaget wow eller rätta sagt dt är två tjejer och flera killar så kan ju säga att jag och nanny spelar med killarna? thihi
sen blire åka ner till nynäshamn för ska på tjejgruppen vi ska baka sämlor blääää!
jag gillar itne det kanske lite men fan inte mycket.
Fredag slutar ett då med så blir väl åka tilll stan för att köpa en skid jacka sen åka till hallen för att spela fotboll? eller så åker jag direkt till nynäs för att leka runt på gården haha hänger verkligen bara dära nuför tiden hah mitt liv liksom jag gillart. Nej nu rinner klockan iväg måste kolla på andra vanenyn och EFTERLYST pusss pårej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback