jag skrattar åt dig?

först så vill jag bara säga grymt omogna som sitter och leker lunken och komenterar min blogg för det första IP adresserna jag är inte blind? haha bättre lycka nästa gång, plus jag borde lägga ner min blogg som du skrev och att ingen läser jag sitter med besökare hela tiden och inte små siffror och vrf skulle jag lägga ner för du håller på? eftersom du kommentera själv så måste du ju klickat dej in på min blogg smart skafft? haha

Slänger bara in en veckans !

Måndag: Plugget, Shoppade.
Tisdag: Plugget, fotbolls träning.
Onsdag: pluuget ( engelska prov ), Stallet en snabbis, möte?
Torsdag: Plugget, (NO prov ), haninge?, tjejgruppen.
Fredag: Skol DM.
Lörsdag:Inget planerat.
Söndag: Stallet.

Kommentarer
Postat av: beatx

man kan ha ip nummer från VPN tjänster så du måste vara säker på att de använder sitt normala ip nmr :P

2010-02-25 @ 19:20:09
URL: http://tvzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback