I belive in a thing called love

Hellu, nu har jag precis duschat och målat naglarna ljus rosa faktist thiih.
Idag har det inte hänt på mycket var i stallet runt tio över tolv och började mocka och fixa allt som faktist gick väldigt fort senare kom elin och vi hämtade våra hästar som va lite busiga i gången.
Sen i ridhuset gick det ourhört bra och ymer va så jävla fin! haha
Efter ca 40 minuter så bestämmde vi oss för att sätta pungt och gå in så vi fixade allt och släpte ut hästarna i hagen igen och sen satt vi och lallade i sadelrummet.
Efter en kvart kom pappa och hämtade mig så vi drog hemmåt och jag satte mej vid dator alltså inge speciell söndag? Dock så såg jag nån stans att hemsidan playahead.se ska läggas ner snart så skynddade mej in och hämtade gammla bilder och kollade igenom gamla GB:n och såna saker, visa saker blv jag nästan tårögd av att se på. Jo jag hittade galma saker om Frida rudenå som då va min gamla bästavän.
Massa långa inlägg och bilder på allt. Men jag bestämmde mej för att inte spara allt för även jag måste gå vidare utan dom så äre bara! Även så hittade jag en jätte jätte gamal bild eller text eller jag vet inte vad man ska säga det va då jag va tsm med Theo och det stog ngt om hur mycket vi älskade varandra och haha ojoj minnen asså finns mycket som hände på "pea tiden " det va ju liksom där jag fick namnet mulls ifrån det namnet kallar även folk mig idag och liksom där jag hittade/ träffade vänner som jag öven har idag såna som jag håller hårt i thihi.
Men men nya tider och nya vänner inte sant? jag har ju vart lycklig efter den där tiden oxå?
Jag blev tajtare med min nuvarande bästavän tugce, jag föll för tugces kompis tolga under en period, jag träffade nya vänner allt liksom wohow!
Men aa, imorrn? jo först är det ju plugg sen ska jag till banken och fixa litegran och sen ska jag säga hejdå till Ellinor & Jennifer eftersom jag ska sluta spela på kulturskolan och dom vet inget så det kommer väl som en chock men man ska ju gå vidare eller hur? Sen ska jag nog till min underbara BV tutte och spendera timmarna hos henne! jo så fåre bli. Btw jag måste säga en sak eller rätta sagt fråga eller jag vet inte asså är det rätt/fel av sin vän som håller på med killen man gillar? jag vet ju så klart att det är fel men det är så hära att det finns en kille jag typ gillar och snackar med mycket men nu så kommer min så kallade "vän" in och ska börja snacka flörta fråga om hans nummer och sånt? vad ska jag göra nån som har ett vettigt förslag så skriv för jag håller liksom bara käft och ler? nej men nu ska jag kolla på Wallander och ringa tugce puss på er!
Slänger oxå in en vecko planering och nån bild!

Måndag: Plugget, Nynäshamn till BV.
Tisdag: Nationella provet svenska, Matte prov, Fotbolls träning.
Onsdag: Plugget, Rida ymer.
Torsdag: Nationella provet svenska, tjejgruppen.
Fredag: Plugget,fotbolls träning med killarna, Gården men BV.
Lördag: Fotbolls cup i vansta hallen.
Söndag: Rida ymer.


Kommentarer
Postat av: paulina

Sv: Lugnt snyggo:D<33333

2010-02-08 @ 00:32:10
URL: http://paulinaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback