hej

Hellu, har presic kommit hem från stallet.
Det gick väl hyfsat bra eller rätta sagt bättre en förr, dock har jag bara ridit ymer i tre månader kasnke?
Men skol dagen gick snabbt som fan och mycket skratt på Engelskan så maffe blev inte alls glad mohaha!
visst är jag onskefull? thihi nej då jag är söt som socker right?
Men nu orkar jag inte skriva om min skol dag för är så jävla taggat för morgon dagen för då ska vi ju åka till kungsberget och det ska bli grymt roligt och massor med kort ska komma upp så bli inte besvikna.
Men pallar inte skriva mera pusssss

Humör: Piss som fan.
Plus: Kungsan i morrn (Y).
Minus: Jag lägger ner för mkt tid på skit.
Kläder: Ridkläder.
Frisyr: Toffs.
Låt: Gör mitt egna yn.
Händelse: Kungsan i morrn.
Planer: Duscha och sura.
Drog: Jadu..
Måste:Packa.
Saknad: Marcus & Linus
Önskan idag: Om ni bara visste.

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Tack så mkt :D

Ibland gör jag det men jag har en till blogg där vi lottar ut headers :P

2010-02-04 @ 08:55:43
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback