Glider ner för backen imorrn igen!

Imorrn dra jag till kungberget igen och åker skidor.
Ska bli riktigt roligt, inte för att det va så länge sen jag åkte sisst kanske en månad sen? men känns som det va evigheter sen thihi. Va och handlade ny skid jacka idag trodde aldrig min pappa skulle bejja den efter allt jag fått. Även så köpte jag nytt underställ som blev rosa långkallingar och en vit överdel toppen!
När jag kom hem så åkte pappa till hans kompis Lasse för att hämta min TV.
När man kommit hem så hade jag mublerat om rummet så allt skulle få plats pch då upptäckte jag att jag va tvungen att slänga ut mitt skriv bord så nu får jag ha datan i knät elr nått? men jag överlever med det.
Nu är i allafall min snyggo tv inkoplad men inte helt inställd, har typ tre kanaler som inte är på rätt plats plus att minn soraoundljud och hemma bion är inte in kopplad, vetefan om jag stavade rätt på det men ni fattar väl?
Liten nackdel är att jag inte alls trodd den skkulle se ut så hära den är inte platt till och börja med och det tar stog plats! men får väl överleva med det oxå? nu slipper jag i allafall min lill TV som stog på garderoben.
Men ska packa mina grejor nu så jag hittar allt imorrn pusss


Bild från gårdagen, toppen kväll!


Kommentarer
Postat av: therese

SV: Tack så mycket! Ja jag har gjort den själv och kan göra åt andra också :)

2010-02-28 @ 22:34:24
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback