elin nippan mikkis, gryma på att lifta?

Gaaahs vad kallt det är ute? jag håller på att frysa ihjäl och jag menar det.
Men ska inte börja med att vara sur, vaknade halv tio av att det ringde på hem telefonen inte för att jag pallade svara men jag klev upp då och va taggad som fasiken på match.
Men viste dock inte vilken tid det va så messade runt till fem stycken och alla sa ungefär olika tideer eller vet inte? hah bra kolla vi har brudar? men fck reda på sen att det va samling kvart i två på IP så jag och pappa åkte till farmor innan. När klockan va runt tjugo äver åkte vi till IP och där va jag helt ensam? så jag ringde till johanna och frgåade vartf an som va då sa hon att matchen va inställd men jag visste inte ett piss? då måste min tränare glömt att skcika ut till mej att det itne blev nått inte okej!
Så åkte hemmot igen och bytte om till vanliga kläder och drog hem till nanny där vi satt och as garva åt shan the man åh jag älskar honom groft mycket thihi.
Sen när hon fixat sen drog vi till hallen när P96 hade cup och oj man kunde tro vi va på AIK-DJUGÅRDEN i allsvenska final eller nått? vi skrek och hade det as kul inte bara jag och nanny utan, Nippan Elin Adde Vargas Erik Alex Lurre mm.
Efter cupen så drog jag elin och nippan mot tåget och gissa vad? tågen är hur sena som helst så vi står och står och väntar som fan men tåg fan kommer inte så då ringer elin adde och dom fixar så dom kunde sova dära så vi alla drog hemmåt och efter som det va ruggigt kallt så försökte vi lifta och stanna varenda bil men ingen va snäll men sen kom en kille som vi fick åka med HAHAHA vi är så gryma ?
Så nu sitter jag här hemma och fryser jätte mycket och är lite små lack på ....
no name som vanligt thihi.
men nu ska jag slänga in en dagens och sen kolla film puss påer

Humör: Toppen.
Plus: Kvällen.
Minus: kärleken?
Kläder: raggsockor linne tröja bh+trosor.
Frisyr: Flätor.
Låt:  Lifehouse- you and me.

Händelse: Fick träffa Nippan :)
Planer: Lägga mej i sängen +film.
Drog: Hah snyggingen!
Måste: Bli vaarm.
Saknad: Första dagen (ni vet inte vad )
Önskan idag: Gissa.

Ser fram emot: Att ** förendras.


Kommentarer
Postat av: nippan såklart!

Grymma vi är alltså! ;o<3

2010-02-21 @ 17:46:15
URL: http://enjoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback