Du bör veta att..

..Jag blir less på dig, jag orkar med att du ska komma till mej varje dag och berätta vad som hände på den träningen med honom vad han sa hur han kollade och allt du säger hela tiden!
Du har krossat mej förut när det gäller grabbar och nu vill jag inte att du ska göra det samma, jag har hittat någon jag gillar någon som inte är som alla andra och svish så kommer du in i bilden igen?
vet du hur det känns för mej? nej för du vet nog inte ens vad ordet kärlek betyder eller hur stumpan?
Innan jag berättade för dig när jag bara sa till dom som står mej nära så gick allt toppen och vi sanckade om det mesta och jag föll som en fjäder, men kolla nu?
Vi sanckar inte vi bråkar hela tiden och allt e fan så jag ber dig låt mitt liv vara nu!
Jag har vänner som säger "han väljer verkligen inte henne före dej" visst det tror jag oxå på mej med dig med i bilden så känner jag kanske inte mej hotad direkt men du kan säga vadfan som helst så allt blir knas..
men nu ska jag inte slösa bort min tid på att skriva om hur mycket jag hatar dig puss pårej!

Kommentarer
Postat av: Carola

Det är synd att det kan vara så ibland, kan inte snyggingen vara en tvilling eller nåt? :)

Allting kommer att ordna sig förhoppningsvis!

2010-02-08 @ 19:49:02
Postat av: mikkis

haha jo det skulle ju vara toppen men i nu läget så räe inte så ochjag hoppas ju verkligen att det blir som förr :/

2010-02-08 @ 21:08:47
URL: http://muulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback