hatar rubriker ibland!


Sitter nu och snackar med johanna tyborn över fb och käkar middag. Idag har väl vart lungt i plugget dömde åttornas boll tunering med mypan idag som gick as bra tyckte vi i allafall hah. Efter plugget så åkte jag hem bytte om på dirren och drog till ymer. Han va helt galen i dag red utan sadel och sen fick han ryck och börja  stå på bakbenen och sen bocka emd mig och allt! men jag höll mig kvar som tur var! Efter en timme kanske så gick det bättre dock ville han bara trava några steg ch inte alls komma igång, så hoppade av och bröt av en rutten blomm grejs och när jag hoppa upp igen dampa han sänder och SPRANG jag höll på att dö! men trilla i allafall inte av som tur va, men nu ska jag ringa turken för vi ska kolla balklänningar imorrn puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback