studsmatta!


Härlig sommar bild, eller ja det är ju nästan sommar. Va hos chribba på lunch rasten med My Eric Max Nicke Fillan och Filippa, som ni ser hoppade vi studs matta och det ägde. Kändes som vi inte alls hoppa länge men tiden gick snabbt som fasiken så vi tog mopparna och åkte tbx till plugget, nicke åkte bakom mej och ha va helt galen! han knuffa bort mina händer och börja köra själv WÄÄÄ! så rädd va det länge sen jag va haha.
Men vi trilla inte som tur va i allafall. Idag efter plugget så va jag med Nattio JohannaN My Eric Charlie Fillan det va riktigt mysigt vi käkade mjuk glass och sancka massa skit haha. Jo det va riktigt nice, sen så åkte dom med mig hem och sen dess har jag inte gjort något speciellt. Ska strax stäada mitt fitt rum som ser ut som någon har krigat i riktigt ILLA! Och eftresom min data e på lagning så alla mina "old" bilder är borta riktigt synd menmen.
Nej nu ska jag dra fan pusseN


Kommentarer
Postat av: Caroline

du är inte hel :D? jag är en bragissare :)

2010-04-19 @ 20:02:21
URL: http://imupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback