Söööööööööööndag

Nu har jag inte skrivit på ett tag men har inte haft ork att skriva men det ska bli en ändring nu.
Lovet har gått snabbt redan söndag hah, men jag har haft det sjukt roligt med mycke skratt höhö.
Det enda jag saknar från skolan är ju självklart kompisarna speciellt zetterman. Han åker ju till barcelona nu i veckan och jag kommer sakna honom groft mycket men han kmr ge mej lite uppdate från barcelona så det kommer bli jag som skriver på hans blogg medans han e borta.
Imorrn blire åka till hööks för att köpa nya ridstövlar och en padd till sadeln sen ska jag på bio troligt vis om jag inte har fotbolls träning. Men skriver mera i kväll för nu ska jag äta middag puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback