serie premiär!!


Sådära ja nu har jag tid över för att blogga, jag har haft fett med mycket att göra nu när det vart nationella i matte och sånt. Men nu ska jag ägna några minuter åt min blogg. Idag lördag ska jag till tugce men innan ska jag till expert för min ipod dog bara sådära? vet ni hur ledsen jag är eller hah. Jävla skit säger jag bara, men efter ska jag ju till tigce för att chilla galet en stund och sen ska vi till melina och fixa till oss och sedan dra på party, eller jag tror det blev så i allafall får väl se, annars blire nog bara chill kväll med tjejorna. Imorrn har jag serie premiär i fotbollen motståndet är Tungelsta. Jag är nervös som fasiken för grus är itne vår starkaste sida direkt men får väl se hur det går kan ju alltis hoppas på det bästa eller hur? Vi kom ju trotts allt tvåa förra året i division två så hoppas på en första plats i år höhö. Men nej nu måste jag fixa mig lite snabbt pusseN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback