natt fotboll

Nu blire ett snabbt inlägg för ska packa upp mina nya grejor och sen städa mitt äckel rum.
Va och spelade natt fotboll med Turkarna från kiosken och alex filla erik, det va jätte roligt men jag frös som ini helvete. Men sen så gick vi hemmåt och då hittar filla tre stark öl ute på gatan helt o öppnade så vrf inte ta dom? så vi tog dom och drack medans vi lunkade hemmåt höh.
Idag så vaknade jag runt lvart över nio av att de va skit varmt i mitt rum så gick upp och öppnade fönstret då jag såg att det va snö ute!? OMG vart fan kom den snön i från? suuuurt säger jag bara.
Men sen så klädde jag på mej och sen så åkte jag och pappsen till hööks för att köpa ridstövlar och medans passade jag på att köpa fyra par ridstrumpor! as bra.
Sen så åkte vi till heron och käkade sen åkte vi till nån affär och handlade.
Nu e ja hemma och har fullt upp öven ha rjag fotbolls träning i kväll fan va kallt! aja puss


Såna hära blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback