LOV !

HEY!
HAr precis käkat thai mat från estö som va super gott! som alltid när det kommer där ifrån, men innan så va jag med johanna R och vi hade det jätte kul. Hon färgade mitt hår som hon alltid gör och sen sa snackade vi lite gran och hah hon satte sej på min stol som e trasig men hon viste dock inte det så hon lutade sej bakåt och puff så höll hon på att bryta alla ben i kroppen thihi.
Men sen skulle jag vänta på pappi för vi skule handla hem mat oc lite annat skit.
Men nu sitter jag här hemma och bara njuter av att det är påsklov så jävla härligt. Men ska nog strax vara med min underbara vän zetterman. Men ska städa rummet nu puss

Den bästa brorsan en flicka kunde önska sej, saknar otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: nippan såklart!

JAAAAA! Det ska vi :D

2010-04-01 @ 21:17:14
URL: http://enjoin.blogg.se/
Postat av: eric

varför kom du inte? ;o <3

2010-04-02 @ 19:18:33
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback