Everything you wanted was to see me sad, i know that

HEY!
jag vet, uppdateringen har vart kass men ska försöka sammanfatta dagarna.
Fredags var det sista vardags lovs dagen kommer faktist inte ihåg vad jag gjorde på dagen men på kvällen så spelade jag gurra erik och carola fotboll på musköten planen och det va förjävla roligt, jag glömde bort allt annat som har vart strul mellan mej och gurra och allt va perfect hhöhö, sen drog jag hem med sällskap som hette gurra och jag tror jag skratta hela vägen hem, han är sjukt rolig men dock lite skum..
Lördags va jagoch selade fotbolls match med flickor 96 derby mot nynäshamn som inte gick så vidare bra med det va jätte kul och plus deras tränare är så jävla snygg gaash. Innan matchen kollade jag även på pojkar 95/94s match mot nynäs som gick destå bättre så passade på att träffa elin och nippan oxå eller dom kom dit så träffade dom länge sen sist så det blev as perfect. Sen på kvällen trog jag hem till tutte meningingen va att vi skulle grilla men så belv det itne så det slutade med film och mys, funkar lika bra.
Söndags va jag med elin tysklind och vi red barbacka på våra galna pollar, ramla av en gång i ridhuset annars höll jag mig kvar hela tiden! yeeh, sen efter ridningen så drog jag till tutte och lodade höhö.
Måndags skol dax igen men dock en förjävla bra dag! började med ett klass råd och sen vare inge mera? jo en engelska lektion runt tolv tiden eftersom det inte fanns några lärare så vare typ hållis hela dagen as bra! sen drog jag in till stan med tutte för att kolla balklänning men hittade itne direkt någon som jag "föll" för, så åker till tyresö på torsdag för ett hopp på en klänning.
Tisdags idag med andra ord, eric kommer hem idag jaaaaa! saknat honom bajs mycket. Men vi hade i allafall boll tunering i dag och det gick skit bra för mitt lag vi vann alla våra matcher men de räckte såfan inte!
Men en poäng skilnad så vann A klassen. alla va förjävla arga och gick bara vi skämdes typ vi va säkra på vinsten och vi ahr alltid vunnit så vad skulle gå fel nu? fuck fuck hah jag tar detta på blodigt allvar typ men det va surt som fan. Vi slutade efter den lektionen så my nathalie och jag skulle ta en sväng till kiosken och köpa mjukglass men då stöter vi på Robbin chalie och dennis som vill åka med till bergan så vi skjusa dit dom eller dennis skjusa mej på hans moppe och robbin åkte bakom charlie.
Efter överlämingen så drog vi brudar på en moppe tur i det varma vädret! FAN VA NICE DET VA!
as varmt och solen skiner så vi köpte oss en varsin mjukglass mussi haha.
Men nu är jag hemma ska strax städa upp lite i rummet och sen blire träning. puss

hah mupp bild somamr moppe bild höh

Kommentarer
Postat av: Gurra

vadå skum ??????

2010-04-14 @ 15:41:27
Postat av: mikkis

vad fan tror du

2010-04-19 @ 21:40:51
URL: http://muulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback