dirty dancing


Sitter nu med en kopp choklad och inlindad i ett varmt täcke medans jag kollar på en film som jag lånade av sötnosen pilar! Gud va dirty dancing är bra! en film ni verkligen borde kolla på höhö.
Annars under dagen har jag inte gjort mer en att sova och glo på TV, hade värsta huvudverken och snorig som en gris! inte bra men det är nog bara lite efter verk från min hel galva helg! Va ju på party i lördags hos alexander med brudarna och det va helt suveränt drack kanske lite FÖR MYCKET så spydde en hel del mohhahah!
Och skämmde ut mig hade jag gjort framför tobbe haha gud vetefan vad asså! och sen hade jag ju match dagen efter och blä ville inte alls spela men fick som sagt ta konsekvenserna. Matchen gick väl inge vidare för  laget vi fjonga som fan med bollen och massa skit så det slutade med en liten förlust med 0-1 USCH!
men vi får ta igen det nästa match som är hemma det gillar vi! men nu ska jag tvätta håret pusseN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback