Bloggar som är speciella

Sådära, hey på er, Sitter och läser en blogg som jag tycker är skit bra och det är en tjej som gick i min klass förut som heter Sandra som har fött en liten bebis som är ur gullig och även har ett barn på väg. Snacka om att ha bebis tidigt redan i 16 års åldern men gilalr hon det så visst inte mitt problem. Men det är en blogg som jag tycker ni ska läsa! Även så gilalr jag en blog som en brud gjort som jag har snakcat med tile till och från. Johana duggin heter som hon gjort bloggen och den handlar om hennes bästavän som blev mördad. Den är verkligen nått jag tycker ni MÅSTE läsa. Johana som skriver är en stark persom som verkligen särjer sin bästavän och det kan jag fatta så äckligt hemskt va mordet. Det ruggigaste är att även jag kännde deise en kvätt vi umgicks i samma kompis gretts och spelade även i samma lag när ag prov tränna flera gånger för tungelsta. Här är en länkning på den http://deniseborg.blogg.se/.
Nu kanske ni tror jag bara kommer rabbla upp massa bloggar men ska ge er ett tips till, det är oxå om en tjej som blev mördad av hennes klass kompisar och bara fick ett år och åtta månaders fängelse sjukt lite och fattar vrf alla blir upprörda. Men i allafall så är det hennes bästa vänner som skriver om allt hon hände efter deras vän blev mördad och hur livet fick ett gupp på vägen. Denna blogg är skit bra som får med allt och skriver så jävla härligt. Dom va fem från början nu är det bara fyra kvar, åh nästan så man bölar men förjävla synd. länkning http://minneavtherese.blogg.se/.

Kommentarer
Postat av: Johana

gud vad fint sagt.. tack så jätte mycket !

antar att du är en av de få som fortfarande läser denise blogg ?



kramkram

2010-05-12 @ 12:34:35
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback