party party !

Förlåt för dålig uppdatering men har haft parao och skit, men nue e jag på hugget ingen och bloggar varje dag!
Min rubrik? jo våran fotbolls tränare Roger fyllde 40 i går och det firade han i ösmo med massor med folk och mitt lag, själva laget vi serverade festen och det va himmla kuligt! haha dom fick käka potatisgrateng kött och ss och skojja inte om att laget blev suktade!, så när vi skulle slänga all mat såbörjar mickis käka och haha fyfan vad vi skrattade, och när sarah kmr med sannas mat så rusar alla mot den och börjar käka ( som vi aldrig ftt mat )
ja ojoj va kul men sen fick vi alla mat som blev över och även efter rätt mumms. Men i dag vare en ny dag och det va fotbollens dag, eftersom jag e skadad och vi fr bara ha tre 93:or i laget så fick jag o lisa st över vranmatch som gick kanon bra! den slutade 3-1 till oss och det ger oss en till vinnnnst och snart e vi nära nära slutspelet :D
efter match så gick jag johanna och nanny runt och det va sköjj. Mer hinner jag inte skriva för ska kolla film med bästa kusin pusspuss mikaela



på bilden : bästa bästa laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback