match dax!

chacha, har precis käkat nu, blev en sallad mumms, spelat match idag som ni kanske ser på min rubrik.
Vi spelade mot serie ledarna huddinge och matchen va helt klart våran ! vi hade bollen mest och spelade hur fint som helst, dom gör mål i första i krysset lite surt men vi kmr i fatt och elin gör en läckert mål hon med och vi får till några fina mål chanser men ingen som går in :L
matchen slutade 1-1.
I morrn blire skola igen , åh jag orkar verkligen inte men vi börjar typ halv nio kvart i nio så lite sovis blire, efter skolan blire att ka ner till nynäs och dansa det ska bli roligt, efter dansen ska jag direkt till kulturskolan och göra mitt där. Förmodligen efter blire hem eller va med tutte & sebbe eller vad hon har planerat.
Men nu ska jag dra pusspuss mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback