mår bättre wie

chacha, ingen bra uppdatering för mig, drf att jag har inte haft tid och jag har haft det riktigt ont.
Men nu är det mesta smärtan över och jag hoppas på att bli av med plåster, bandage och medicin så fort som möjligt. Lite ledsen blev jag när jag fick höra att jag missar den delen som e kvar på sesongen på fotbollen nu när vi är så nära andra platsen FAN! och jag missar mitt spel att spela med damlaget. Lite surt men jag kommer tbx bättre en bäst thihih! Juste adde din fitta du säger att jag va klantig som rammmla me moppen och fick sy och blev borta från målet? hah men lilla gubben dudå? du rammmlar på en cykel? och bli borta från målet? vadfan är klantigast tänk efter gubben! Gårdagen va så bäst! till bringa den hemma hos Emma gullet, åh det va super duper fint där med getter hästar önor och tuppar hehe. Nu väntar jag på tyborn som ska komma snart jallajalla tycker jag har väntat länge nu :L. Skriver mera i kväll pusspuss mikaela


Kommentarer
Postat av: e

sv; de finns typ endå till 39, hah. kram

2009-09-12 @ 12:42:39
URL: http://naapp.blogg.se/
Postat av: e&j

vill du bli veckans blogg ? anmäl dig hos oss:)

2009-09-12 @ 13:25:44
URL: http://naapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback