ett misstag som förendrar allt.

chacha, ja som ni ser min rubrik? jo  nu har jag fått nog! jag orkar verkligen inte springa efter dej när du e " ledsen" eller när det är ngt. För vadfan får man tbx? du va min bästavän du va som ingen annan men nu vem e du? Du vägrar snacka med mej och ber dina vänner säga att du vill ha tbx dina saker, du förendrar dig. Visst jag är inte heller den perfecta tjejen som du kanske vill, jag tar inte allt så seriöst jag garvar åt allt du kanske växt ifrån mej inte fan vet jag? Du är exakt som F va, hon lämnar mej när det passar henne och sen kmr tbx när man blivit sårad hon lämna mej för sin kille och det verkar du oxå göra. S nu sätter jag stopp för det jag orkar itne med dig förlåt men vi är nog inte så passande för varnadra, nej itne som det är nu så inge mera J&M.





Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen gud så tråkigt när sånt här händer !!

2009-09-24 @ 19:49:34
Postat av: Joowh

aha

2009-09-25 @ 16:54:53
URL: http://joowh.blogg.se/
Postat av: Joowh

Aha

2009-09-25 @ 16:55:45
URL: http://joowh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback