det gör skit ont !

hejsan, går dagen va hemsk, eric skulle skjusa hem mig på moppen och vi kmr i en sväng och pang så ligger vi på marken. erics hjälm flygger i väg och jag känner att jag ligger i en pöll av ngt. när jag reste mig upp så hade haf fått ett djupt jack i handen och det verkligen rann blod över allt p mej och marken och kläderna. allt sluta med att jag fick åka in till astrid lindgrens barnsjukhus och dom tvätta rent allt och det tog lver en timme, sen fick dom sy och jag trodde ja skulle dö för bedövninen höll p att släppa och skit, resultatet blev ingen gympa och blir borta från fotbollen i fyra veckor :O occh får äta masa medeciner.



Kommentarer
Postat av: Joowh

faahn va hemskt:(

2009-09-09 @ 15:51:52
URL: http://joowh.blogg.se/
Postat av: Rumpan

du kommer ju värsta knarkarn med alla tabletter du ska käka xD;)

2009-09-09 @ 17:00:21
Postat av: mikkis

hahah joo xd

2009-09-09 @ 17:22:30
URL: http://muulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback