dansa är okej

chacha, jag dampar! jag får varken tag i johanna eller josse? och det e liksom bråttom.
Så om ngn av er ser detta RING NU! men min dag? jo den har vart skit bra, efter skolan drog jag direkt till bussen för att ta mej till dansen i nickstaklubb. Det va ur kuligt för jag är ju ledaare hehe ;)
så är ni kille/tjej mellan F-klass upp till sjuan så kom vadfan! efter dansen så gick och o tutte till kulturskolan för att göra mitt där och det va väl lika flum som vanligt hah jag vältde oskars notställ 100 gånger och bet mig i läppen flera gången " surt " . efter drog vi till sebbe eller han ringde mig men han låg i badet HAH så han kunnde itne komma ut , DISSARE SEBBE!, men vi gick till centrum och där hände det inte så mkt men vi såg chricke och dom s vi gick dit men halvvägs kom theo och hans pappa så vi drog dit i stället, sen när dom pkte kom chricke och snckade och ngra sju kronor xD, sen kom theo igen och vi stog och sanckade en stund tills bussen typ kom.
och nu e jag hemma och inte nr johanna o josse! fanfan.. Juste bilder kmr från fredagen och torsdagen.
så hejdå pusspuss mikaela.

PS Grattis till clara & rasmus på ett års dagen i dag :) ♥

Kommentarer
Postat av: Maado

Nej bara en bra dag du vet =)

2009-09-07 @ 23:33:18
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback