@ svenska salen

tjenixeen, sitter nu i svenska salen med eric och lyssnar på musik, ska väl snart dra och käka antar jag.
Ska sen ha NO och sen drar jag till tandläkaren uschusch jag hatar tandläkaren dom e fett med läskiga ja i allafall när man måste ligga långt bak och ha tandläkarens händer/fingrar i munnen blää!
Efter det blire att åka till stockholm för att möte tugce och jönköpnings gänget. Har verkligen saknat dom mega mega mycket! men bu blire att sätta punkt för skrivandet skriver mera i kväll pusspuss mikaela

Kommentarer
Postat av: Clara

Svar: Okej haha :) Jag frågade han och han sa att ha ninte hade sagt det men men :p Aa det kommer vi :)

2009-10-22 @ 13:55:59
URL: http://claradigreus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback