sten coola mikkis hära fifän

Walla vad jag är cool! haha jag har brist på liv just nu med kör lite msn med underbara tutu lisa svensson!
haha nej men tugce det kanske låter knäppt men det är sköjj som satan i gatan wiie visst är jag rolig? haha åh jag blir såh är för jag e så trött. Men som sagt sitter och kör msn med tutte och det handlar väl mest om morron dagen som jag e så fucking taggad på! jag svär att jag ska få hiowa och samir att sjunga haha jag kommer dö av garv jag lovart! jag va ju på gården i går och hiowa sjöng främling åh jag trodde jag skulle spricka av glädje och tårar! xO . Ska snart nog kolla på film med syster och förhoppnings vis visar hon mej respekt HAHA ni fattar itne ett piss men det va en grej jag as i sömnen sisst jag sov här i nynäs men skriver no g mera senare pusspuss mikaela







Kommentarer
Postat av: tutte

sv: apa 1 du om du säger visa rspekt till mig igen så dödar jag dig.

2 apa jag kommer ochså dööööö om dem rappar

3 jag e hungrig len

2009-10-28 @ 23:15:34
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: tutte

SV: ahhah apa vad skrev jag då? cp,..''



jaa och K occkså:Dpiussss

2009-10-28 @ 23:17:11
URL: http://ssoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback