Snart dra vi !

godmorgon folket, är på toppen humör och riktigt taggad för dagen/natten.
Som sagt drar jag tutte och många till på en tur till sågen och slaggar över och hare myss myss.
Haha sjukt asså vi ska sova på en uppblåsbar madrass och vi fråga tamefan varenda människa om dom hade en pump? men ingen har ;O blir galen men som tur var kom räddaren i nöden eric zetterman som även oxå ska dit och han har pump. Nu så h¨ller vi på att fixa iordning oss och packar färdigt, ska snart dra till ica för att köpa godis och cola så klart. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva eftersom inte så mkt på dagen har gått ännu men ska fixa klart mej nu och skriver i morrn så fort jag kan och bilder ska absolut komma upp oxå ha en bra torsdag pusspuss mikaela

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A ' S [DESIGNBLOGG]

Hej!

Ja jag kan hjälpa dig. Jag har för mig attt du har min msn, men har haft fullt uppp men sett att du har skrivit.

Skriv igen när du är inne så löser vi det :)

2009-10-29 @ 19:43:07
URL: http://ex0t1c.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅGEEEEEEEEEEEEEEEEEN!

2009-11-09 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback