segaste mikkis

Seg som satan får jag börja med! va med tugce i går och vi va mest på gården och sjöng singstar med folket haha förfan va kul. MEn tugce ville bara köra svenne låtar som "främling" "håll om mig" HAHAH!
men som sagt jag knäckte sönder och va bäst hosthost :) Efter det drog vi hem till henne och inte gjorde ngt allt typ? senare på kvällen drog vi ut med prins asså hennes hund och då mötte vi sofie och snacka en stund. Sen drog jag till baklura eller a mot nynäsgård och mötte ***** hemlis ;)
va där i en timme typ och bara umgicks och sncacka.
Sen drog jag hem och va med fille. Va hemma hos mej och han fixa min dator eftersom den e helt cp och seg som satan! men mste verkligen göra mej i ordning nu för tugce kommer snart i hope? aja pusspuss mikaela


Kommentarer
Postat av: tutu

Tjaaah apa. jo jag e fan hos dig nu du pratar me din pappa i tel idiot... men jalla väntar på dig tills du e klar i tel sen går vi! <3

2009-10-28 @ 17:19:03
URL: http://ssoth.blogg.se/
Postat av: tutte

SV: Hahahah jaa apa walla maten va god visst?:D Men jag saknar honom ochså han va fett snäll:) Och jag lääängtar tills imorgon jauu

2009-10-28 @ 22:09:33
URL: http://ssoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback