Party på gång !

tjenixen förlåt för dåligt skrivande i går men kom hem lite senare en vad jag tänkt mej så orkade inte ta mej till datorn och blogga, om vi sanckar om gårdagen så älskade jag verkligen den! träffade ju som sagt habo människorna och det va verkligen kuligt! har inte sätt dom på säkert ett halv år :O ooch kände verkligen för att att ta nästa tåg till habo och bara umgås! haha men inte nu nejnej för snart blire dra på fest och jag älskart! asså jag har värkligen inget att ha på mej? jag har typ bara svarta kläder så ser ut som ett emo ja det tycker min pappa :( buhu! får väl bli till att rensa garderoben och införskaffa ngt nytt? shopping tur någon wiie? men jag är verkligen på toppen humör och har bara lust att dansa loss förfan! juste hah det är lov nu oj vad jag ska sova ut det behöver jag. Men ska även ta mej tur och hitta på nått med vännerna så klart! och eftersom filla är här nu så blire säkert södertälje eller nått liknande ( som vanligt ) thihih men nu måste jag föna håret och lacka mej hah ha en bra fredag pusspuss mikaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback