part party !

tjenixen, kom precis hem från fotbollen eller ja nästan har duschat oxå, träningen va väl helt okej inte så mkt som va roligt lite skott på mål men inge mera. Skolan? jo hade matte prov i dag  B-delen och det gick åt helvete! asså jag trodde jag skulle klara mej på A-delen för deet känndes bra men fan heller fick bara 14 rätt :O inte bra!
så nu får allt hänga på B-delen, nog snacka om skolan.
Nästa vecka blire lov och gud vad jag längtar! komma bort från allt och bara sova typ x) , kanske ta mej en sväng till södertälje och hämta lite saker hos snyggingen hhaha. Juste sanckade med josse idag och hon ställer till med ett party ska bli kuligt att komma har inte umgåts med henne på länge, och sen blire arton års fest med  eric wiie. och sen massa grejer som jag skriver senare. Men nu ska jag bädda ner mig i sängen och glo TV hare bra ppusspuss mikaela



Kommentarer
Postat av: Clara

Svar: Sa han?:o Haha toker han är :P Gör vi?:o Fan va kul! Haha ja de får vi allt göra ;)

2009-10-21 @ 17:53:17
URL: http://claradigreus.devote.se
Postat av: tutte!<3

SV: Det får du aldrig veta ;) <3333

2009-10-21 @ 19:22:36
URL: http://sshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback