ösmo - stocksund i slutspel!

Javisst! nu har vårat lag tagit oss ända fram till slutspelet och det betyder att vi är ett utav stockholms 16 bästa lag! man kan inte tro att det är så. Jo jag kommer i håg när vi spelade på sjumanna och vi verkligen sög en böt tillochmed lag bara för vi förlorade jämt men kolla nu ? vi kom tvåa i division två och nu möter vi elitseriens trea, sjukt säger jag bara! Men om vi sanckar om matchen som är i Hägersten klockan tre drygt så är jag fett med taggad! Men besymmrar mej lite för efter "olyckan" så har jag bara stått i mål en gång och då va jag s jävla soppig för va rödd att gö mej illa igen. Men nu skiter jah i det för jag har sätt fram imot att spela slutspelet sen förra året då jag oxå va skadad hehe trilla från hästen. Och gissa vilka ösmo mötte förra året i slutspelat då jag va skadad? jo samma lag som idag men då blev det en förlust med 0-2.
Men nu jävlar!
Men nog om fotbollen, går dagen? jo den va bästbäst va hemma hos isak och kolla film dock d höll jag på att sommna men efter så flummade vi  till det ( jag tutte danne isak viktor) vi sjöng singstar och fan vad jag krossade! haha eller inte, men danne och viktor va as fega och vägrade sjunga hah vänta bara tills nästa gång d ska jag tvinga dom :) . Men nu ska jag packa/fixa mina saker men skriver självklart mera i kväll pusspuss mikaela.


Kommentarer
Postat av: Joowh

jag skulle vara på din blogg för du

inte pallhade läsa svaren, jo

uppmärsamhet d ee jue d jag skulle dö för nej

så ee d faktiskt inte jag ee lite depremerad

och kan skriva som jag tycker och tänker och känner

och d gör jag också jag har inte bett dig läsa d som vrf ens börja tjafsa om d, d ee bara så onödigt

menmen..

2009-10-04 @ 16:46:08
Postat av: Anonym

sv: det är mitt riktiga hår :)

2009-10-05 @ 07:31:45
Postat av: Clara

Gjorde ni? :o ja det måste nog ha varit de, haha. Aha, nej jag hörde inte :(

2009-10-05 @ 16:20:06
URL: http://claradigreus.devote.se
Postat av: Jessika

Svar ;

Ja vi har slagit ihop med sorunda. Men det är inte så jätte många sorunda spelare kvar, bara såna som verkligen tycker om att spela fotboll. Det är faktiskt inte tjafs alls om nummer/positioner och sånt. Jag tyckte att det blev skit bra när vi slogs ihop. Tränarna är gryma vilket gör att det blir sån härlig stämmning i laget :)

2009-10-05 @ 17:58:41
URL: http://piggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback