lyckad kväll

godkväll människor! min kväll va bäst. Drog till backlura merd tutte för att möta hassanimbrahim men han kommer aldrig :S så vi träffade nån lång jävel och två andra människor och spelade fotboll med dem haha fett kul och jag söög hårt haha pinsamt! Sn kom tuttes älskade avat och tolga och hans kuss och vi snckaade väl lite gran och sen kommer ahmed hahah och vi spelar boll. Sen skulle alla typ dra in och käka s vi loda lite gran där men sen kom dem ut och vi va i parken haha låter fett kefft men kul som satan. Sen messar zeynep att nån fitt emelie håller på så drar snabbt som satan ner tilll nynäsgård och det va tomt på perongen föruton zeynep jejje och några som brkade med henne och haha snyggaste bakuppen hon fr jag och tutte kommer frn stigen och jag skriken haha alla kollar och jag e fett p att ge ngn en box i fejjan men gissa vad? jo jag känner hon emelie? inte lika kuligt längre buhu men sen typ blir dom halft vänner fattar ingentign :S? aja skit samma men sen dra vi hem till tutte och käkar makaronen muuumsi ! sen ringer tolga och vi ska möta honom och hans kuss vid t¨get för ngt men nån telefon fattar ingenting thihi bäst så men aa. Ocg gissa vad? jag åkte tåg hem haha ni som k'nner mej vet att jag hatar att åka tåg hem själv fast fick ju sällskap med till nynäsgård för kussen och tolga skulle av men aa haha jag hatar tåg! blää. oj kolla klockan ska kolla på film pusspuss mikaela




Kommentarer
Postat av: Tutte

Sv: yes, aah kom när vill:)

hyaa ellerhur:D <3

2009-10-26 @ 23:56:00
URL: http://ssoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback