Godmorgon fifan!

vaknade typ för en halvtimme sen och hur pigg som helst och på toppen humör. Ska snart börja fixa mej och somsagt det är ju det som tar tid buhu.. Ska i allafall ha på mej jeans tajts svart linne och en svart kofta och sklart min finfina klocka älskar den! :)
Efter så får vi se vad klockan landar på för ska nog ta tolv bussen till nynäshamn för att troligen väka tutte alltså så ska jag vara med henne, vi ska ta oss en sväng till nicksta klubb för att få våra medlämnskort och kolla upp angående torsdagen. Eftersom jag inte har sagt ngt om det så äre att några ungdommar ska åka till sågen och slagga över och hare myss bara. Längtar faktist som satan för hoppas det kommer vara kul och självklart snygga grabbs hahah typiskt mej! efter nicksta klubb så kommer vi nog lalla runt i nynäs som vanligt eller vara inne hos henneoch sjunga haha det älskar vi! skulle hgelre vela vara ute men chekca vädret? nej uschusch man märker verkligen att vintern e på G, dock en bra grej för  jag fyller ju 15är  i december glöm fan inte attt gratta mej! thihii. Efter tutte ska jag nog tilll baklura för att möta * hemligt *  eller vet inte hur det blir nu för vi små tjafsa i natt när vi sanckade luren menmen.. aja nu måste jag puffa till mej hare bra pusspuss mikaela


Kommentarer
Postat av: tutte

Tjuu len;) Apa jag kommer till dig imorgon, sen åker vi till mig? :) <333

2009-10-27 @ 19:00:56
URL: http://ssoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback