Fotboll snart :(

tjenixen, blir inge mycke skrivande just nu för jag ska strax byta om inför fotbollen "suck "
jag har faktist ingen lust att träna nu, för förra träningen sög verkligen och d kände jag verkligen vadfan gör jag här? menmen hoppas det blir roligare idag annars får jag väl dra till men en lögn.
Fotboll är inte direkt lika kul som förut vet inte riktigt men tror jag tappat gnisstan litegran eller ass inte innom fotboll men vil försöka nån annan stans Tungelsta igen? vetefan asså får se hur det går.
Och till oskar jag förstår mig inte på dig nue? du säger att det e kvitt och när sara lägger näsan i skiten så pngrar du dig typ :s jaja får väl se hur det blir men detta men väljer du henne så är det okej för jag föddes inte för tt hunda efter dig.  ajamste dra nue skriver senare pusspuss mikaela



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa tunngelsta du ojag hahaha <333333333

2009-10-15 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback